søndag den 6. oktober 2013

Daym! Jeg føler mig effektiv

Her på det sidste har jeg været VILDT effektiv. Synes jeg da selv. :-)

For det første blev jeg jo færdig med novellen til Darc Erotica konkurrencen. Det nåede jeg vist også at skrive i sidste indlæg. Jeg kan forstå at der er kommet relativt mange bidrag til den konkurrence, så vi (jeg kender nogle af bidragsyderne) er ret enige om at det er skræmmende sære mennesker "derude".

Jeg havde også opdaget at Forlaget Casso udskrev en krimikonkurrence, og den overvejede jeg et stykke tid. Jeg havde jo min Mørkets Magter liggende, som længe bare har samlet støv i min virtuelle skrivebordsskuffe. Den havde fortjent bedre skæbne, end bare at ligge der, så den har fået en afpudsning og er nu sendt af sted til konkurrencen.
Så også her venter jeg i spænding.

Derudover er der jo Freaks, som stadig er til vurdering hos et forlag. De havde faktisk ikke ret lang svartid iflg. hvad de selv skrev, så det varer måske ikke så længe inden jeg hører noget der.

Mens jeg så venter på alle disse ting, kan jeg jo lige så godt udnytte tiden.

Efter at jeg fik rettighederne tilbage til Atalanta og Dronning af blod, har jeg jo længe gået og overvejet at jeg gerne ville genudgive dem som E-bøger. De blev jo udsolgt fra forlaget og aldrig genoptrykt, så ... jo, de skal have en chance mere.
Nu har jeg fået downloadet et program (Sigil), der kan lave Epub-filer, som kan vises på de fleste ebogslæsere. Det kræver så lige en lille smule oplæring af en træg hjerne, men det går forbavsende godt.
Samtidig har jeg også downloadet programmet Calibre, så jeg selv kan se hvordan resultatet bliver.

Det er lidt sjovt at nørde rundt med det, og jeg er spændt på hvordan hele det projekt spænder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar