mandag den 19. maj 2014

Nu må jeg flashe!!!!

Juhuu ... har netop talt med min redaktør i dag og jeg har nu endelig fået lov til at flashe den fede forside til min kommende roman.

Så her ... with no further ado, må jeg præsentere .... *trommehvirvel*

Forsiden på Freaks



Er den ikke vildt fed? Det er grafikeren Daniel Fruelund, der har kreeret den flotte forside, der virkelig smukt giver en stemning af spænding, dysterhed, victoriansk England og rørende menneskeskæbner.

Og som altid ... når jeg går og forestiller mig et bogcover, så blev det her helt, vildt anderledes (og bedre), end det jeg havde brygget sammen i mit hoved.
Jeg går ud fra at det er fordi forfatteres kontra grafikeres hjerner er forskelligt skruet sammen, men i enhver af mine tidligere udgivelser har de altid ramt essensen lige på kornet.

Iflg. min redaktør vil den officielle udgivelse være omkring sidste halvdel af juni, så nu kan det kun gå for langsomt så jeg kan få min lille baby i hånden. Jeg tror, det bliver et virkelig lækkert produkt.

2 kommentarer:

  1. Yay! Tillykke! Forsiden ser spændende ud, men glæder mig nu til at opleve den i virkeligheden. Spændt, spændt, spændt! ;oP

    SvarSlet