tirsdag den 1. juli 2014

Første anmeldelse på Freaks!

Jeg har været fraværende de sidste par uger. Både mentalt og fysisk, men mere om det lige om lidt. Da jeg endelig kom tilbage til en PC, måtte jeg jo google "Freaks" og se om der var kommet en anmeldelse, og ba-da-bing ... det var der sørme. :-)

Det er Bogvægten.dk, som er de første, der har anmeldt "Freaks", og konkluderer bl.a.

Velkonstrueret, fin slutspænding og tilsat mange frastødende elementer, både udvortes og indvortes.

Hele anmeldelsen kan læses her.

Og jeg er superglad! Man altid et nervevrag, når man begynder at kunne forvente anmeldelser. Vil folk kunne lide bogen, eller ej? Vil de sable den ned?
Man kan ikke forvente at alle kan lide den, og der vil også komme nogen, der ikke er gode, men hey, dem har jeg stadig til gode, så lige nu kan jeg bilde mig ind at alle kan lide min bog. ;-)

Forresten pudsigt ... anmelderen henviser til en bog, som jeg ganske vist har haft lånt, OG også læst halvdelen af, men det var længe efter jeg gik i gang med "Freaks". Og videre lagde jeg den endda på hylden fordi den overhovedet ikke fængede mig.
Jeg kan dog godt forstå at hun drager paralleller (omend der ikke er meget tilfælles ud over en dværg), for der findes ikke meget litteratur om "freaks".

Jeg har været fraværende på det sidste, og har derfor ikke kunnet reklamere så meget for Freaks, som jeg havde håbet på, delvis på grund af noget familiebesøg, der bare skulle overstås, og fordi ... og det her er så den fede del ...

Jeg har været i Sverige og se et af mine yndlingsbands (Avenged Sevenfold). Gemalen og jeg flottede os og bookede os ind på et femstjernet hotel i Göteborg.
Det er sørme en oplevelse, jeg godt kunne vænne mig til. ;-)

For dem, der ikke lige kender Avenged Sevenfold, hører det til i den hårdere rock/metal ende, og de er absolut fremragende. Flot sceneshow, pyroteknik i massevis (vi befandt os 20 meter fra scenen og fik nær svedet øjenbrynene af :-)) og en hulens masse energi og god musik.
Det var en dejlig oplevelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar