lørdag den 23. august 2014

Åh den dejlige fornemmelse af et klimprende tastatur

Jeg er endelig kommet i gang med at skrive igen. Wehuu ... udbryder jeg og hopper lidt på stedet.
Ikke at det går forrygende hurtigt, men det går!

Som jeg vist skrev sidste gang, så havde jeg flere forskellige projekter, som jeg kunne kaste mig over, men jeg endte så faktisk med at ville lave en kortroman til Forlaget Kandors projekt om Satan som personificering.
Det var ham (Satan) der trak. Jeg trængte vist til lidt fandenivoldskhed og hvem er mere rigtig til det end Satan? ;-)

Nu vil jeg selvfølgelig ikke afsløre hvad min historie handler om, men I kan da lige få et lille billede her til at illustrere hvor mine tanker bærer henad.
Jeg har haft det som skrivebordsbaggrund et stykke tid, og bortset fra at det ser ud som om det kommer fra "Vagttårnet", så er det da et ret fedt billede.

Og hey, et sted mellem 40-50 sider burde jeg jo nemt kunne klare, ikke? ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar