torsdag den 23. april 2015

Forårsrengøring.

Hvem sagde overspringshandling? ;-)

Jeg burde skrive på min nye ungdomsroman, men jeg har haft nogle tunge, arbejdsrelaterede tanker, som jeg forhåbentlig får has på i morgen.
Hvilket igen betyder at jeg burde kunne skrive løs på min kommende ungdomsroman, som jeg lige for tiden bare kalder Fie-bogen.
(Og ja, hovedpersonen hedder Fie ;-))

Men da jeg så ikke havde hovedet fri til at være nyskabende og at jeg var kommet til bunds i min betalæsning, så tænkte jeg at jeg da lige ville opdatere min hjemmeside med de seneste udgivelser.

Ehm ... og så gik der vist forårsrengøring i den. Væk er alle de mørke, dystre farver og ind kom en skøn lyseblå forårsagtig stemning, som forhåbentlig løftede det hele en smule.
Jeg har også testet hjemmesiden på tabletten og telefonen, og her ser det også ud til at virke, så hey ... selv om jeg ikke er skrivende disse to sidste dage, så føler jeg mig alligevel lidt effektiv. :-)

Du er velkommen til at kigge forbi, og hvis du skulle finde et eller andet, som ser underligt ud, så skriv endelig til mig. Jeg kan sagtens have overset noget.

Linket finder du foroven i menuen, eller også kan du bare klikke her.

Ellers har jeg vist ikke så meget at sige. Jeg pønser lidt på nogle skriverelaterede indlæg, som jeg kan gemme som faste sider ovre på min hjemmeside, men dem er jeg så ikke lige nået til endnu.

En ting ad gangen, ikke? ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar